Home diensten : Fiscaal ontzorgen U als ondernemer heeft de verplichting, volgens de richtlijnen van de belastingdienst de inkomsten- of vennootschapsbela


Fiscaal ontzorgen

U als ondernemer heeft de verplichting, volgens de richtlijnen van de belastingdienst de inkomsten- of vennootschapsbelasting in te dienen. Al snel komt u tot de conclusie dat een intermediair de aangiften zal moeten gaan verzorgen. Leijtens & Partners B.V. heeft fiscale specialisten in dienst die dat voor u kunnen verzorgen.




Administratief ontzorgen

De tijd dat de ondernemer een kasboekje bijhield, ligt ver achter ons. De belastingdienst verwacht steeds meer informatie van u. De regelgeving verandert in sneltreinvaart. Het digitale tijdperk is al helemaal niet meer bij te houden. Leijtens & Partners B.V. heeft een netwerk van specialisten, die hier antwoord op kunnen geven.




Loonadministraties

Het verwerken van de salarisadministratie kan op diverse manieren. Zelf al het voorwerk verzorgen, waarbij de verloning verzorgd wordt door Leijtens & Partners B.V. Of u geeft de mutaties via de mail door en Leijtens & Partners B.V. verzorgt de complete salarisadministratie inclusief alle rapportages aan de diverse instellingen.


Starters ondersteuning

Als starter komt er veel op je af. Meestal begin je met een eenmanszaak. Je hebt dan geen salaris meer, hoe ga je daar mee om, inschrijven bij de kamer van koophandel, heb je nog recht op een uitkering als zelfstandige, arbeidsongeschiktheidsverzekering, pensioenopbouw, aangifte btw, je voorlopige teruggave stopt, etc etc...



Leijtens & Partners B.V.

Belastingadvies- en Administratiekantoor Leijtens & Partners B.V. is al 25 jaar een begrip in Waalwijk en omstreken. Vanuit de Kerkstraat is de basis gelegd. Na 15 jaar later verhuist het kantoor naar de Professor Zeemanweg.

Inmiddels is Leijtens & Partners B.V. weer aan een verhuzing toe. Door met andere kantoren  samen te gaan werken, gaat Leijtens & Partners B.V. per december 2015 verhuizen naar de Spuiweg 19a te Waalwijk. Natuurlijk staat voor onze klanten de deur ook hier open.




De toekomst

Om onze klanten nog meer van dienst te kunnen zijn, gaan diverse kantoren met elkaar samenwerken. De komende jaren zullen de belastingadvies- en administratiekantoren flink moeten investeren in automatisering die bedoeld is voor aangiftes inkomsten- en vennootschapsbelasting, rapportages naar banken en Kamer van Koophandel, etc. Ook betreffende de salarisadministratie met de daarbij horende aangifte loonheffing, rapportages naar pensioeninstellingen, personeelsverzekeringen, etc. zijn daar ook een onderdeel van.

Door deze dure kosten te bundelen met andere kantoren, kan Leijtens & Partners B.V. de automatisering optimaliseren. Hierdoor kunnen we nu al zeggen dat we aan de nieuwste en meest professionele automatiseringseisen voldoen.

Daarnaast heeft Leijtens & Partners  B.V. de mogelijkheid te sparren met de professionals van Inter Actus Consultants B.V. en kan in overleg met de klant hun diensten ingeschakeld worden. Ook Koole Belastingadvies B.V. verhuist met ons mee, zodat de klant optimaal gebruik kan maken van fiscale diensten.

REFERENTIES
EBF Versie T 8.0.1
x
close
test