Administratief ontzorgen : De tijd dat de ondernemer een kasboekje bijhield, ligt ver achter ons. De belastingdienst verwacht steeds meer informatie van u. De regelge

Administratief ontzorgen

De tijd dat de ondernemer een kasboekje bijhield, ligt ver achter ons. De belastingdienst verwacht steeds meer informatie van u. De regelgeving verandert in sneltreinvaart. Het digitale tijdperk is al helemaal niet meer bij te houden. Leijtens & Partners B.V. heeft een netwerk van specialisten, die hier antwoord op kunnen geven.

Wij verzorgen uw administratie of deze in een schoenendoos danwel keurig gearchiveerd wordt aangeleverd. Heeft u de voorkeur bij u de financiŽle administratie te verwerken, dan is dat ook geen probleem.

  • Het verwerken van de financiŽle administratie

  • In- en herinrichten van financiŽle administraties

  • Begeleiding administratie bij klanten

  • Contacten met belastingdienst en overige instanties

  • Verzorging alle fiscale aangiften

  • Verzorging periodieke rapportages

Het samenstellen van jaarrekeningen

De overheid verplicht de ondernemer steeds meer informatie te verschaffen. Ook in de jaarrekening is dit het geval. Het samenstellen van het jaardossier eist steeds meer informatie, specificaties en controles. Vanuit het jaardossier kan de jaarrekening samengesteld worden. Ook hierin is bij wet vastgelegd, hoe de jaarrekening samengesteld moet worden.

  • Het samenstellen van de jaarrekening (inclusief jaardossier)

  • Het verzorgen van de publicatie-eisen Kamer van Koophandel

  • Het verzorgen van de notulen Algemene Vergadering van Aandeelhouders

  • Een onderzoek instellen inzake WWFT (Wet ter voorkoming van Witwassen en financieren van terrorisme)


FinanciŽle adviezen

U wilt uw bedrijf verkopen, of u wilt een bedrijf kopen. U wilt een bedrijfspand of als ondernemer een woonhuis gaan kopen. Uw zoon of dochter neemt de zaak over. Er moet een herfinanciering komen. Misschien een doorstart? Een reorganisatie. Grip op de zaak houden, de continuÔteit handhaven, groei financieren, het zijn bedrijfseconomische vraagstukken waar een onderneming te maken krijgt. Leijtens & Partners B.V. kan u hiermee begeleiden.

  • Bedrijfsopvolging

  • Herfinancieringen

  • Overnames

  • Reorganisaties

  • Fusies

  • Liquiditeitsprognose, budgetten, managementrapportages


Fiscaal ontzorgen

U als ondernemer heeft de verplichting, volgens de richtlijnen van de belastingdienst de inkomsten- of vennootschapsbelasting in te dienen. Al snel komt u tot de conclusie dat een intermediair de aangiften zal moeten gaan verzorgen. Leijtens & Partners B.V. heeft fiscale specialisten in dienst die dat voor u kunnen verzorgen.




Administratief ontzorgen

De tijd dat de ondernemer een kasboekje bijhield, ligt ver achter ons. De belastingdienst verwacht steeds meer informatie van u. De regelgeving verandert in sneltreinvaart. Het digitale tijdperk is al helemaal niet meer bij te houden. Leijtens & Partners B.V. heeft een netwerk van specialisten, die hier antwoord op kunnen geven.




Loonadministraties

Het verwerken van de salarisadministratie kan op diverse manieren. Zelf al het voorwerk verzorgen, waarbij de verloning verzorgd wordt door Leijtens & Partners B.V. Of u geeft de mutaties via de mail door en Leijtens & Partners B.V. verzorgt de complete salarisadministratie inclusief alle rapportages aan de diverse instellingen.


Starters ondersteuning

Als starter komt er veel op je af. Meestal begin je met een eenmanszaak. Je hebt dan geen salaris meer, hoe ga je daar mee om, inschrijven bij de kamer van koophandel, heb je nog recht op een uitkering als zelfstandige, arbeidsongeschiktheidsverzekering, pensioenopbouw, aangifte btw, je voorlopige teruggave stopt, etc etc...



REFERENTIES
EBF Versie T 8.0.1
x
close
test